sobota, 20 kwietnia 2013

Zawieszamy!

Cześć wszystkim, z tej strony Wikk. Piszę za nas obie, bo Ada nie ma dostępu do internetu. Jak już widzicie po nagłówku - postanowiłyśmy zrobić tzw. "zawias".  To wszystko jest spowodowane po prostu brakiem WENY i pomysłów na dalsze rozdziały. Nie myślałyśmy nigdy, że dojdzie na tym blogu do zawieszenia. Od początku szło wszystko po naszej myśli, miałyśmy milion pomysłów na minutę i jak widzicie wszystkie zostały wyczerpane. Co prawda mamy jakieś tam plany na następne części, ale nie wiemy jak się do tego zabrać, a w szczególności ja. Na dodatek zbliża się koniec roku, co wie każdy.  Chcemy mieć na koniec jak najlepsze stopnie, a prowadzenie bloga systematycznie w tym przypadku jest niemożliwe. Do tego dochodzą problemy prywatne, o których lepiej nie będę tu pisać, bo nie wypada.  Zawieszenie bloga może trwać trochę czasu, a może też trwać kilka dni. Zależy co się wydarzy przez kolejny tydzień. Planujemy już niedługo rozpocząć nowego bloga, który raczej będzie ciekawszy od tego- taką mam nadzieję. Przepraszamy za to, ale musimy to zrobić na czas bliżej nieokreślony. Wierzymy, że nie jesteście na nas źli i nam to wybaczycie. Brak weny może dopaść każdego.
~Wikk <3

19 komentarzy:

  1. Szkoda, ale szkoła też ważna. A poza tym lepiej dłużej poczekać na coś lepszego ;) Szybko wracajcie! ;> xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszy? żartujesz dobie? to najlepszy blog jaki czytałam ! :D
    Kocham was dziewczyny i życzę weny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o to mi chodziło :D Lepiej poczekać na ten sam poziom jak zwykle, albo lepiej, niż jakby miały pisać byle co, żeby tylko było :D

      Usuń
  3. Jeejkaa... ;c No trudno... Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo mi się robi. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak ja przeżyje nie czytając dalszych części :-( Liczę na was szybki powrót. Pozdrawiam. Elcia S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokochałam tego bloga! Liczę żeby się wszystko dobrze ułożyło i żebyście wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, szkoda że zawieszacie, no ale trudno... Uczcie się kochane i niech się tam wam wszystko dobrze ułoży <3.
    WENYYYY życzę BARDZO DUŻOOO ;**
    Caroline. x

    P.S. Będę czekać na następny rozdział bo kocham waszego bloga xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha rozwalacie mnie... Napisałyście, że po 33 rozdziale kończycie i nagle nie możecie nic wymyślić na zakończenie tego bloga. Brawo. Przecież miałyście wszystko ustalone... I co założycie kolejnego bloga i też go zawiesicie ??? I to z takiego powodu... Naprawdę GRATULUJE !!! Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie. -.- Każdy może mieć problemy, a ja akurat mam ich wiele i nie jestem zmuszona Ci pisać jakich. Brak weny nie jest jedynym powodem. Jeśli tak dobrze wiesz, że wyrazasz swoją opinię, to pokaż swojego bloga:-p

      Usuń
    2. Hahaha tak. To po co go zakładałyście ??? I co odwieście go w wakacje i będziecie miały 12321424235... wyświetleń bo każdy będzie tu zaglądał i sprawdzał czy już go odwiesiłyście.

      Usuń
    3. Może się ujawnisz to wtedy pogadamy ok? Nie czepiaj się, jak masz jakiś problem to jest on jedynie twój. Zrozumienia trochę. -.-

      Usuń
  9. Co się czepiacie? Każdy ma swoje życie prywatne jak i publiczne. O swoich problemach raczej w życiu publicznym mówić nie musi, więc o co wam chodzi? Jak się coś nie podoba to nikt Was nie zmusza do czytania. Mi się blog podoba i czytam, jezu. Ogarnijcie się, różne są przypadki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Talia za wsparcie:) Nie rozumiem, co mają wspólnego wyswietlenia? Po za tym to jest nasz blog i mamy prawo robić na nim to co chcemy. Wiemy, że zawiodłysmy czytelników, ale nic nie mozemy na to poradzic. Przepraszałyśmy za to. Anonimie -najwidoczniej nie podoba Ci się nasz blog i nas nie szanujesz, wiec co ty tu robisz?:) Nikt nie jest zmuszany, aby czytać to co piszemy. Jeśli ktoś chce byc informowany o odwiesieniu niech poda nr gg, swojego fb, albo inny sposob do skontaktowania sie.

      Usuń
    2. Chętnie napiszę do Ciebie na GG, wydajesz się miła :)

      Usuń
    3. Ja to ty napisalas:D Jestem mila dla tych, ktorzy sa mili dla mnie:D

      Usuń
  10. Czekam z niecierpliwością ; )) powodzenia w szkole :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnie, każdego może dopaść brak weny , to normalne i tak podziwiam was za te 33 rozdziały to całkiem dużo ^^
    Jeśli macie chwilę to looknijcie do mnie, dodałam 10 <3
    powoidzenia:*

    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń